Στην αξιολόγηση του ΕΣΥ θα συμμετέχουν όσοι είναι άνω των 18 ετών, σε ανώνυμη διαδικασία, ενώ η πρόσβαση στο σύστημα θα γίνεται με τους κωδικούς taxisnet.
Ξεκινά σήμερα, Δευτέρα (14/7) από το υπουργείο Υγείας η αξιολόγηση του ΕΣΥ (Εθνικό Σύστημα Υγείας) από τους ίδιους τους ασθενείς που έλαβαν εξιτήριο νοσηλείας από 127 νοσοκομεία της χώρας. Μέσα σε πέντε ημέρες από το εξιτήριο, θα λαμβάνουν στο κινητό τους έναν σύνδεσμο (link) προκειμένου να απαντήσουν σε 35 στοχευμένες ερωτήσεις, που αφορούν στη νοσηλεία τους στο ΕΣΥ.
Στην αξιολόγηση του ΕΣΥ θα συμμετέχουν όσοι είναι άνω των 18 ετών, σε ανώνυμη διαδικασία, ενώ η πρόσβαση στο σύστημα θα γίνεται με τους κωδικούς taxisnet.
Ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, κάλεσε τους πολίτες να συμμετέχουν ενεργά στη διαδικασία, σημειώνοντας ότι η αξιολόγηση θα προσφέρει πολύτιμα δεδομένα στους ασθενείς και θα ενισχύσει τη διαφάνεια και τη βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών.
Οι ερωτήσεις
Το ερωτηματολόγιο θα είναι διαθέσιμο έως και 7 ημέρες μετά το εξιτήριο, ενώ η συμπλήρωσή του δεν αναμένεται να διαρκεί περισσότερο από 3 λεπτά.
Απαραίτητη προϋπόθεση είναι οι ασθενείς να είναι εγγεγραμμένοι στην άυλη συνταγογράφηση και να έχουν νοσηλευτεί τουλάχιστον μια ημέρα. Με την είσοδο στον σύνδεσμο θα ζητείται ο ΑΜΚΑ. Όμως αν διαπιστωθεί πως δεν αντιστοιχεί σε ασθενή που έχει νοσηλευθεί, τότε η πρόσβαση στο ερωτηματολόγιο δεν θα είναι δυνατή.
Τα δεδομένα που θα συλλέγονται δεν θα περιλαμβάνουν προσωπικά στοιχεία ή πληροφορίες που μπορούν να αποκαλύψουν την ταυτότητα του ασθενή.
Οι ερωτήσεις που θα κληθούν να απαντήσουν οι ασθενείς που νοσηλεύτηκαν αφορούν κυρίως στην επάρκεια του προσωπικού, την αναμονή, την εξυπηρέτηση, την καθαριότητα και τη σίτιση.
Για όσους είχαν προγραμματισμένη εισαγωγή, θα ζητούνται πληροφορίες σχετικά με τον χρόνο αναμονής μέχρι την εισαγωγή.
Αν η εισαγωγή έγινε μέσω ΤΕΠ (Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών), θα ζητηθεί η εκτίμηση του χρόνου αναμονής από την άφιξη έως την εισαγωγή.
Οι 8 άξονες
Οι 8 άξονες αξιολόγησης που περιλαμβάνονται στο ερωτηματολόγιο, έχουν ως εξής:
- Προσβασιμότητα.
- Οργάνωση και συντονισμός της φροντίδας
- Ποιότητα φροντίδας και αλληλεπλίδραση με το προσωπικό.
- Υποστήριξη και συμμετοχή στη λήψη αποφάσεων.
- Καθαριότητα, υγιεινή και σίτιση.
- Υποστήριξη και ενημέρωση κατά την έξοδο από το νοσοκομείο.
- Η γνώση ύπαρξης των γραφείων δικαιωμάτων των ληπτών υπηρεσιών υγείας στα νοσοκομεία και η αποτελεσματικότητά τους.
- Γενική/συνολική αξιολόγηση της παρεχόμενης φροντίδας
Πηγή:tovima.gr