Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας γίνεται όλο και γνωστότερη για τις άρτιες τουριστικές της υπηρεσίες, σύμφωνα με την τελευταία έρευνα του INSETE που δημοσιεύτηκε αυτό το μήνα με τίτλο «Η φήμη της Ελλάδας».
Μεγαλώνει διεθνώς η φήμη της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας και αρχίζει να αποκτάει ένα ισχυρό αποτύπωμα εκτίμησης στους επισκέπτες της, όπως προκύπτει από την τελευταία έρευνα του INSETE που δημοσιεύτηκε αυτό το μήνα με τίτλο «Η φήμη της Ελλάδας».
Ειδικότερα, για την περίοδο 1η Ιουλίου έως 30 Σεπτεμβρίου το επίπεδο ικανοποίησης των επισκεπτών (δηλαδή της ικανότητας της περιοχής μας να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες των επισκεπτών, ακόμη και κατά την αιχμή της τουριστικής περιόδου) για την Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας εμφανίζεται υψηλότερο (9,3/10) τόσο από την Ελλάδα (9,1) όσο και από την Ευρώπη (8,8). Είναι η πρώτη φορά που καταγράφοντα τέτοιες σημαντικές επιτυχίες ως προς το διαμορφούμενο τουριστικό προϊόν της Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδας, αφού για παράδειγμα η Δυτική Ελλάδα προηγείται (μαζί με τη Δυτική Μακεδονία) στις αξιολογήσεις ως προς την σχέση ποιότητας-τιμής.
Ως προς το πολιτιστικό της προϊόν η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας είχε υψηλότερη βαθμολογία από την Ελλάδα (9,4 έναντι 9,3) και μία από τις υψηλότερες μεταξύ των περιφερειών, ενώ ως προς την γαστρονομία επίσης λαμβάνει 9,1 έναντι 9 σε εθνικό επίπεδο, καταλαμβάνοντας την 2η θέση μεταξύ των περιφερειών. Τέλος, σε ένα πολύ σημαντικό στοιχείο, αυτό της ποιότητας του προσωπικού που εξυπηρετεί τους επισκέπτες μας, η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας λαμβάνει εξαιρετικά υψηλή βαθμολογία (9,3/10) δείχνοντας τις προοπτικές αλλά και την επαγγελματική προσέγγιση των επιχειρήσεων μας στο διαμορφούμενο τουριστικό προϊόν.
Όλα τα παραπάνω στοιχεία δικαιώνουν την προσπάθεια της Περιφερειακής Αρχής που ξεκίνησε από την πρώτη ημέρα ανάληψης των καθηκόντων της το 2019 όπου αποτέλεσε στρατηγική απόφαση να αυξηθούν τα σχετικά κονδύλια στην τουριστική προβολή και τις τουριστικές υποδομές ευρύτερα. Κεντρικό σημείο αυτής της προσπάθειας αποτέλεσε η ένταξη το 2020 στο ΕΣΠΑ του νέου προγράμματος τουριστικής προβολής εισάγοντας στο κοινό της Ελλάδας και το εξωτερικό το νέο μας brand name “Olympian Land” με σημαντικές καμπάνιες αλλά και τη δημιουργία του αντίστοιχου υλικού και ειδικών θεματικών προϊόντων. Η συνολική προσπάθεια, έχει κερδίσει τα εύσημα επαγγελματιών και ιδιωτών αφού η φιλοσοφία της νέας προωθητικής προσπάθειας βασίζεται στις τρέχουσες απαιτήσεις και φιλοσοφία του σύγχρονου ταξιδιώτη ανεξαρτήτου ηλικίας, οικονομικής βαθμίδας και εμπειριών που αναζητεί σε έναν προορισμό.
Όπως δήλωσε ο Αντιπεριφερειάρχης Τουριστικής Ανάπτυξης ΠΔΕ Παναγιώτης Σακελλαρόπουλος «η προσπάθεια αυτή συνεχίζεται αδιάκοπα με συνεχείς δράσεις, επαφές με επαγγελματίες και αφιερώματα σε έντυπα και ηλεκτρονικά μέσα ενημέρωσης, αλλά και προσεκτικό σχεδιασμό για το μέλλον με στόχο τη μεγέθυνση του αποτυπώματος (φήμης) της «Ολυμπιακής Γης» σε κάθε γωνία του πλανήτη. Ο νέος αυτός σχεδιασμός μας που θα παρουσιαστεί σύντομα και στα ΜΜΕ και αφορά την περίοδο 2025- 2027, εγκρίθηκε πρόσφατα από την Διαχειριστική Αρχή και θα είναι ύψους € 7,5 εκ. κάνοντας μας αισιόδοξους ότι και στο μέλλον αντίστοιχες μετρήσεις θα έχουν τη Δυτική Ελλάδα στην 1η θέση, εκεί δηλαδή που της αξίζει»